суббота, 13 декабря 2014 г.

Набір в ДК Вензелик

Привіт усім)) Сьогодні незвичний пост, насамперед для мене!) Я таки вирішила це зробити..., а саме подати заявку до набору в ДК блогу українського виробника чіпборду "Вензелик". Краще я скористаюся такою чудовою можливістю, ніж потім буду шкодувати...
Чому я це роблю? Бо відчуваю в собі сили та натхнення, мені подобається сам блог та його неординарні завдання, мені хочеться працювати в такій чудовій команді) Ну, і чіпборд... Неймовірний, вишуканий, акуратний! Останні декілька місяців я використовую його в своїх роботах якнайчастіше та із задоволенням, бо він дуже надихає!!!
Покажу декілька моїх найулюбленіших робіт в різних стилях з використанням чіпборду:






 

Бажаю успіху собі та всім учасницям набору))

16 комментариев:

  1. Юлечка, желаю удачи - у тебя очень красивые работы!!

    ОтветитьУдалить
  2. Юля! Если они не возьмут тебя к себе в команду,то очень много потеряют!

    ОтветитьУдалить
  3. Спасибо, девчоночки за поддержку))))))

    ОтветитьУдалить
  4. Вау, які чудові роботи. А квіточки на деяких, це Ви самі робите? Дуже ніжно. Най щастить у наборі.

    ОтветитьУдалить
  5. Юля, нехай щастить в наборі! Роботи просто неперевершені!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  6. Юля, искренне желаю тебе успеха! Всё должно получиться!

    ОтветитьУдалить
  7. Юлькин, удачи тебе!! Искренне верю, что ты - именно тот человек, который внесёт в команду разнообразие и душу... у тебя каждая работа так, я знаю)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Юльчик, очень ценю твою поддержку! Спасибо)))

      Удалить
  8. Юлечка, удачи тебе!! У тебя классные работы!!

    ОтветитьУдалить